2013. szeptember 1., vasárnap

Dimenzióugrás a blogon


"Túlcsordultam és nem bírom magamban tartani,
avagy gondolatok amit egy csésze finom
kapucsínó mellett mesélnék Neked"

2008 tavasza óta készül ez a kolostoros blog a meditációra vágyók számára. Többször jelentek meg itt a meditációkhoz kapcsolódóan már egyéb témák is. Akár kulturális, gazdasági vagy társadalmi dolgok. Nem kívánom a blog, alapvetően meditációs jellegét megváltoztatni, az halad továbbra is a maga "könnyed" útján, azonban a témákat és az ajánlásokat tekintve új "dimenziók" nyílnak meg mától!

A teraszon

Figyelj, ha találkoznánk az életben és leülnénk egy finom kapucsínót meginni valami csendes teraszon, szép hegyekkel körbevett kilátással és ráérősen beszélgetnénk, szerintem rengeteg minden szóba kerülne. Persze a meditációról hosszú-hosszú órákat beszélgethetnénk, sőt még akár meditálhatnánk is ott a kapucsínós csészék fölött a kilátásban gyönyörködve. Azonban egy idő után szerintem szóba kerülne más is. Hogy pontosan mi? Azt nem tudnom megmondani hogy Te miket mondanál, de azt igen, hogy én mikről mesélnék Neked.

Olyan dolgokról amelyek az elmúlt években óriási hatással voltak rám. Amelyek lenyűgöztek, amelyek megdöbbentettek, amitől homlokra csapós felismeréseim lettek. Amitől új világok nyíltak meg számomra. Olyanok, amelyek eddig zárva voltak, de csakis azért, mert én nem vettem észre őket.

Hiszek a

...fejlődésben! Minden tekintetben. Emberileg, szakmailag, spirituálisan és minden területen. Ezért érzem csodálatos dolognak az élethosszig tartó tanulást. Azt, hogy az ember mindennap igyekszik valami új dolgot felfedezni, megtanulni, észrevenni, megismerni vagy tapasztalni a világból. Főleg azokat a dolgokat, amelyekkel közös Sorsa van jelen életében itt a Földön. Ha törekszünk a fejlődésre akkor valamelyest bölcsebbé, nyitottabbá, okosabbá, tapasztaltabbá válunk, és mindezek segítségével sokkal több esélyünk van egy teljesebb, hasznosabb és harmonikusabb életre. Ezáltal nemcsak hogy önmagunknak segíthetünk, hanem a családunknak, a környezetünknek, vagy még akár a szélesebb társadalomnak is. Érzed ennek a súlyát?

Minden órában és minden egyes napban ott van a fejlődés lehetősége! Ott van a lehetőség hogy több legyél! Hogy jobb legyél! Hogy kedvesebb, hasznosabb, bölcsebb, boldogabb, ügyesebb, értékesebb, vagy "csak" sokkal kellemesebb ember legyél! Ott van minden egyes pillanatodban, minden egyes órádban és minden egyes napban ez a lehetőség! Hát nem felemelő ez az érzés? De bizony az. Csodálatos... erről fog szólni ez az új "dimenzióugrás" is a blog életében. Ha Te is hasonlóképpen érzel önmagad és a világ iránt, akkor ott a helyed Neked is! Nézzük a részletek!

Most nem a meditáció

Előre szólok nehogy csalódás érjen. Itt ebben az új dologban, most nem a meditációról szeretnék Neked legfőképpen írni, hanem másról. Életem azon területeiről, amikkel egyébként két kolostoros blogbejegyzés között foglalkozom. Azokról, amelyekben én örömmel merítkezem meg nap mint nap. Amikben igyekszem a tudásomat, tapasztalatomat, és a témákra való rálátásomat folyamatosan bővíteni és mélyíteni. Társadalmi dolgok, pénzügyi, befektetési, marketing, menedzsment, kulturális témák és hasonlók. Szóval azok a területek, amiket én olvasok és fogyasztok, ráadásul már egyre nagyobb mennyiségben.

Olyan sok, és annyira lenyűgöző dolgokkal találkozom, hogy ezeket már egész egyszerűen nem bírom magamban tartani. Meg kell osztanom másokkal is. Gyúljon másokban is felismerés arra nézve, hogy miképpen élhetnek egy sokkal tudatosabb életet, akár pont ezeken a területeken. Akár a magánéletükben, a szakmai dolgaikban, a pénzügyeik terén, vagy bárhol. Nyíljunk meg jobban a világra! Ismerj meg több mindent, aztán majd eldöntöd mi az ami közel áll Hozzád, és mi az ami nem. Éljünk végre egy sokkal tudatosabb és bölcsebb életet, mindannyiunk épülésére, mindannyiunk javára! Hogyan olvashatod Te is ezeket a dolgokat? Egész egyszerűen csak kövess engem mától a Twitteren!

Mi is ez a Twitter?

Úgy képzeld el, hogy ez olyan mint egy blog, csak kisebb. Úgy is hívják ezeket a Twitter fiókokat, hogy "micro-blogok", azaz egészen apró kis blogocskák. Annyira, hogy például egy-egy bejegyzés sem is lehet több, mint csupán 140 karakter. Igazi kihívás ez a magamfajta grafomán alkatoknak, hogy megtanuljon röviden, töményen, lényegre törően kommunikálni. És ezekben a kis micro bejegyezésekben fogom a figyelmedet felhívni 1-2 érdekes linkre, gondolatra, szerintem figyelemreméltó témákra az életből. Amikkel én is foglalkozom nap mint nap. Ezen a Twitter felületen fogom megosztani az életem, meditáción túli gondolatait azokkal, akik kíváncsiak rá. Három módon olvashatod:

1)
Simán egyszerűen regisztrálsz Te is a Twitteren, és bejelölsz engem a "követéssel". Csupán egy név kell, egy email és egy jelszó, és már kész is a Twitter fiókod. Amint bejelöltél engem, onnantól kezdve mindig a legelsők közt kapod meg az aktuális frissítéseket.

2)
De az is lehet, hogy ha nem akarsz regisztrálni, viszont érdekel a téma, akkor megjegyzed a Twitter elérhetőségemet, ezt:

twitter.com/akolostorore


aztán alkalmanként rákattintasz és elolvasod az éppen aktuális dolgokat.

3)
Ha nem akarod felírni valahová ezt a linket, vagy megjegyezni, akkor lesz egy kis segítség is. A kolostoros blognak ott jobb oldalon a függőleges fő menüsorának, oszlopának, majdnem a legalján találsz egy szürkés szalmakalapos képet, amire ha rákattintasz, akkor erre a mostani blogbejegyzésre jutsz el, és akkor ebből megtalálod majd a Twitteres linket, ahol elérsz.

Kalandra Fel!

Vagy akár zárhatnám a blogbejegyzést Vitray Tamás után szabadon azzal, hogy:

"Csak ülök és mesélek twitt-elek"

twitter.com/akolostorore

MEGJEGYZÉS:

A Twitter falamon, amikor az én fotóm mellett látsz (kis micro, 140 karakteres) bejegyzést vagy linkajánlót, azokat én publikáltam az olvasók részére. Amikor a falamon mások fotói mellett vannak bejegyzések, azt jelzik hogy azokat én olvastam mások Twitter falán, és hasznosnak, érdekesnek találtam megosztani Veled is, így továbbítottam az enyémre, azaz retweeteltem. Ezért látod nálam. Mintha egy emailt továbbítottam volna Számodra. Olvasd el azokat is, érdemes! Remélem nem bonyolult ez az egész, úgyhogy gyalogkakukk módjára már száguldom is, bip-bip, azaz tweet-tweet.. . .. . .. .



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

ui: a kolostoros blog persze halad a maga jól megszokott ütemében, stílusában és témáiban tovább

***********************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!