2011. április 18., hétfő

3 nap, 967 km, 4 óra kollektív meditáció

Rövid beszámolót egy sűrű hétvégéről, plusz egy "meghívót" hoztam most Számodra ebben a bejegyzésben!

Szinte "átsuhantam" az országon most a hétvégén, ugyanis az elmúlt 3 napban 967 kilométert utaztam, a rokonság több ágának látogatása céljából. (a gyógyfürdőzéses szaunázás most kimaradt) Dél-dunántúl szívéből, Baranya megye közepéből indultam, érintve Budapestet, majd folytattam utamat egészen az ukrán határig. A 3 napos túrámból, most főleg arról a 4 óráról olvashatsz, ami leginkább kötődik a Kolostor fő témájához, a meditációhoz, hiszen az is volt!

Az autópályák és az országutak kimerítő, néha végtelennek tűnő sorában azért szerencsére sikerült időt szakítanom, sahaja jóga meditációs programokra is Pesten. Egy haladóra és egy kezdőre. Egyik jobb volt mint a másik! Négy meditatív óra, a meditáció és a csakrák világában. Találkoztam régi és új ismerősökkel is. Szuper volt. Ráadásul a programon egy különleges pengetős hangszer, a citera "tolmácsolásában" is hallhattam a Jai Jai Bhavani című dalt. Csodás volt! (-:

A nagyszerűen felkészült előadók a programokat olyan témák köré építették fel, mint pl: a bennünk munkálkodó erők, mind a "pusztító", mind az "építő" jellegűek. Dolgoztunk egymás csakráin is, aztán volt egy olyan rész a programon, amikor én vezettem a meditációt, az ott lévő érdeklődők számára. Megismerkedtem néhány blogolvasóval is, akikkel ott találkoztam először. Kissebb privát beszélgetések is kialakultak, a blog technikai kérdéseitől elkezdve, egészen a "spirituálisabb" témákig, mint például a bennünk lévő egyensúly megtalálásáról a hétköznapokban, és ilyesmik.

Mindezeken túl, még meghívást is kaptam egy budapesti ezoterikus jellegű fesztiválon való előadás tartására is. Megtisztelő volt a kedves invitálás, azonban most vissza kellett utasítanom, ugyanis nagyon sűrűek a napjaim. Ráadásként pedig említettem a szervezőnek hogy én messzebb is lakom, Baranyában, úgyhogy ennek a felkérésnek most sajna nem tudtam eleget tenni. Talán majd legközelebb.

Felkértek továbbá abban is, hogy adjak át Számodra egy meghívót! Azaz, a budapesti sahaja jóga meditációs program szervezői, sok szeretettel várnak Téged is, a legújabb, hamarosan induló tanfolyamukra, ahol:

"A tanfolyamon a hangsúly a tapasztaláson lesz. Amellett, hogy megtanítjuk a csakrák és csatornák alapvető funkcióit és működési mechanizmusát, egymás közötti kapcsolatát, hangsúlyt fektetünk arra, hogy ezek hogyan befolyásolják a mindennapi életünket. Elsajátíthatjuk azokat az alapvető technikákat, amikkel javíthatjuk csakráink, csatornáink állapotát, ezáltal könnyebbé és harmonikusabbá téve hétköznapjainkat."

Pontos helyszín és időpont itt:

www.jogameditacio.hu/med_KURZUS/kurzus_meditacio.php

Szerintem mindenképp menj el Te is, érdemes! Ha valamire hasznos időt szánnunk a mostani őrült és zaklatott világunkban, az pontosan a meditáció! A belső béke, a harmónia, és önmagunk felfedezése. Erre lesz egy kiváló lehetőség ez a mostani programsorozat, úgyhogy bátran vágj bele!


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!