2010. július 26., hétfő

Az E mítosz

Végre elkészült a több hete formálódó tanulmány! (-:
Kicsit hosszabbra sikerült mint terveztem, de nem bánom, mert remélem így jobban megvilágítja az alcímben is kifejeződő legfőbb üzenetét, azaz:

"Útmutató a meditálók végső, és legnehezebb akadályához!"

Korábban már írtam, hogy ez itt most egy "elméleti jellegű" tanulmány. Meditációval kapcsolatban mindig is a gyakorlatra helyeztem a fő hangsúlyt, azonban most arra kérlek állj meg egy picit, és "elmélkedj". Azaz, olvasd el a tanulmányt, és figyeld hogy a benne leírtak Téged hogyan gátolnak az életben. Ha életed ezen területét alaposan felfedezed, "megvilágosítod", akkor már nem lesz olyan nehéz az a bizonyos "végső akadály"! Azonban az első és legfontosabb, hogy egyáltalán tudjál róla!

Tisztán kell látnod, hogy egy szituációban, mi az ami visszahúz! Mi az amitől nem tud kibontakozni a boldogság, az elégedettség, a megbocsájtás, és a szeretet az életedben! Ismerd most meg a legeslegfőbb GÁTAT, ami útjában áll mindezeknek, ami miatt bizony sokszor nehéznek érzed az életet!

A tanulmány 20 oldal, közel 5000 szó. Képek, idézetek, versek, vélemények, gondolatok. Igyekeztem érthetően megfogalmazni, és kerülni a sok-sok misztikusnak tűnő, álkeleties kifejezéseket, szóval amolyan konyhanyelven íródott, hétköznapi meditálók részére! Ha Téged komolyan foglalkoztat a spiritualitás, a meditáció és az emelkedett élet lehetősége, akkor kifejezetten
NEKED SZÓL EZ A TANULMÁNY!

Kukkants bele, részletek itt:

(nagyításhoz klikk a képekre!)








A teljes tanulmány elolvasásához és letöltéséhez, könnyen (és ingyen!) hozzájuthatsz, csupán egy emailt küldj nekem, ide: kolostorore@gmail.com

Az emailednek pedig az legyen a címe, a tárgymezeje, hogy:

ÉN IS SZÍVESEN ELOLVASNÁM AZ E MÍTOSZT!

Ha ezt így elküldöd nekem, maximum 48 órán belül átküldöm Neked emailben, és már tanulmányozhatod is az írást, és levetítheted, hogy a saját életedben hogyan is mutatkozik meg ez a jelenség!


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

ui: Shri Mataji idézetei valóban szemfelnyitóak, a Zen versek pedig igazán üdítőek, a példák hétköznapiak, ráadásként pedig még a Sötét Erők Arcát is megpillanthatod a tanulmányban! A fotó kicsit ijesztő és csúnya, na de hát ha ilyen, akkor ilyen! (-:

Mindezekről bővebben a tanulmányban!