2010. június 9., szerda

!BOTRÁNY!

--------------------------------------------------------
adásunkat megszakítjuk
RENDKÍVÜLI HÍREK JÖNNEK!

--------------------------------------------------------

Elnézésedet kérem amiatt, hogy megszakítom a többhete fennálló, olvasói kérdés megválaszolásokat, de rendkívüli dolog történt a kolostor életében! Hiába meditál az ember évek óta, még mindig padlóra tudják küldeni!

Folyamatosan kapok olvasóktól visszajelzéseket a blogról. Ezeknek nagy része pozitív. Akiknek nem tetszik, azok gondolom nem írnak. Na de viszont most milyen fejmosást kaptam! Azt hittem lefordulok a székről! Ráadásul nem is az egyik olvasótól, hanem a nagyapjától!!! Egy bizonyos Bandi Bácsitól kaptam üzenetet. De most komolyan, álljak le vitázni olyanokkal, akiknek fogalmuk nincs a meditációról? Meg hogy én "gyanús vagyok"! jaaaaaaaj........komolyan mondom hihetetlen!

Inkább válasz nélkül hagytam.
Nem is mesélem tovább, nézd meg az üzenetét inkább Te is >>


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.