2009. augusztus 5., szerda

"Miért pont Velem?" - ismerős az érzés?

- Ha volt már olyan hogy szörnyen elkeserített az, ha nem úgy alakultak bizonyos szituációk ahogy szeretted volna...

- Ha érezted már azt, mintha a Sors Erői összefogtak volna ellened...

- Ha volt már Benned leküzdhetetlen düh, azokkal a dolgokkal kapcsolatban, amik megtörténtek Veled...

- Ha folyamatosan úgy érzed, hogy harcolsz a Sors-al, és az büntet Téged...

...akkor ez a kis videó pont Neked szól, hiszen bemutatja azt, hogy ezek az érzések mennyire "hozzáállás" függők! Egy példán keresztül megfigyelheted majd, hogy milyen könnyen is változhat az életünkben, a "szerencsés vagyok....", vagy éppen a "szerencsétlen vagyok..." fogalma.

Ezek után már másként fogsz tekinteni rájuk!



Korábbi gondolatok az autóból itt >>

A külső dolgokba vetett hamis boldogság, vagy éppen boldogtalanság érzetéről, egy hasonlóan tanulságos kis történet,
Anthony De Mello - tól itt >> <-- a 3. idézetet keresd!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

"Agyvízhűsitő nyugalomterápia nyárra"

Ezzel a címmel kaptak a hétvégén egy hanganyagot, a regisztrált Kolostoros Blogolvasók. Ez nem volt publikus, csakis a feliratkozók kapták meg. A sok-sok visszaküldött levélből azt szűrtem le, hogy nagyon nagy "sikere" volt! (-:

* * * * * *

Pár idézet:

"...Köszönöm szépen. Valóban nagyon kellemes, szívderítő zene. Egyetlen "szépséghibája", hogy rövid. No, azért nem esett nehezemre rákattintani az egérrel az újraindításhoz 6, 7 alkalommal..."

"... az idegeimet sorba rakta, rendszerezte, szóval megszünt a gondom, mert azóta csak ezt hallgatjuk /a férjem is rákapott már erre/! ..."

"....Nekem ez a zene nagyon tetszik és nagyon hatásos is. Olyan rövid mintha sűritve lenne benne a lényeg. Egyébként rendszeresen gyakorlom a meditáciot és úgy érzem kezdek nyugodtabb lenni, dohányzást is kezdem alább hagyni. ..."

"...Ma – mielőtt elkezdtem napi teendőimet – meditáltam a zenére. Elképesztő, valóban hűsítő hatású, szó szerinti értelemben is! Végig körülöttem lengedezett, valósággal körbefont a hűs szellő! Annyira kellemes volt, hogy nem akartam abbahagyni.

Ez tényleg nyugalomterápia! Hatására elkezdtem egy olyan munkát, amit már hetek óta halogatok. Jött egy kellemetlen látogató, kaptam pár lehangoló hírt. Leültem meditálni, és megnyugodtam. ..."

"...Ez a gyönyörű zene igazi meglepetés volt. A legjobbkor és a legjobbat tette a lelkemmel, köszönöm szépen. ..."

"...Ez nagyon jó volt! Gyönyörű zene, szállni lehet vele! ..."


* * * * * * *

Szóval ehhez hasonló vélemények jöttek szép számmal! Nagyon nagy öröm, hogy a Kolostor rendszeres olvasói, ennyire szeretik a "SZÉP" -et, a kellemeset, és hogy ilyen öröm nyílik a szívükben! Fantasztikus! Gratula érte Neked, Nektek!!!

TANULSÁG

A jövőben is lesz még ilyen, és ezekhez hasonló meglepetés, ami kifejezetten csak a Feliratkozottaknak szól majd! Nekik szeretnék ezzel kedveskedni, és megköszöni azt, hogy folyamatosan figyelemmel kísérik a Kolostoros Blog életét, ami azt jelenti számomra hogy hasznosnak, fontosnak, és figyelemre méltónak érzik az itteni "dolgokat"!

ÚJ LÁTOGATÓKNAK

Hogy ne mondhasd hogy "szőrösszívű" vagyok, és ha nem szeretnél kimaradni, a következő, hasonlóan megindító, és felemlő meglepetés ajándékból, akkor nincs más dolgod, itt a Blog jobboldalán regisztrálj a feliratkozásnál, és a következő meglepi ajándéknak, már Te is hasonlóképpen örülhetsz!
(-:



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.