2009. április 1., szerda

Gyanús alakok a Kolostor környékén!

Sejtelmesen gyanús alakokat véltem felfedezni a Kolostor környékén!
Egy Őrnek igazán ébernek kell lennie. Igyekeztem felderíteni a nyomokat. Egyre közelebb jártam a titokzatos rejtély megoldásához. Kezembe került ez a videó, és pontosan kiderült hogy kik is szimatolnak, a Kolostorban történő dolgok iránt!






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ha ez a mostani bejegyzés, a mai első,
áprilisielsejeibolondoknapi élményed, akkor készülj,
mert elképzelhető hogy vár még rád pár!
(-:


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

ui: Olyan fantasztikus ajándékot fogsz kapni hétvégén tőlem, ami szerintem igazán fel fogja dobni, és lehet nem is csak a hétvégédet! Én már alig várom hogy átadhassam Neked! Komolyan mondom, szinte tűkön ülök! (-:

Az ajándékról, és az apropójáról pár nap múlva már többet is megtudhatsz!
Annyit azért elárulok, hogy készítheted a CD, vagy mp3 lejátszódat, a füledet, és a szívedet, mert az ajándékkal együtt kinyitjuk mindet az TUTI!
(-: